fbpx

GRIFS AG kokybės valdymas:

Organizacijos aplinka:

  • Vadovybė užtikrina kokybės vadybos sistemos reikalavimų integraciją į visus organizacijos procesus.
  • Vadovybė užtikrina, kad reikalingi kokybės vadybos sistemos ištekliai būtų prieinami procesų dalyviams.
  • Vadovybė užtikrina, kad kokybės vadybos sistema pasiektų laukiamo rezultato.

Klientų lūkesčiai:

  • Vadovybė užtikrina, kad klientų poreikiai bei lūkesčiai būtų suvokti laiku ir kaip imanoma išsamiau. 
  • Vadovybė užtikrina, kad kliento suvokiama paslaugos, aptartarnavimo kokybė atitiktų gautajam rezultatui.
  • Vadovybė reguliariai nagrinėja, kokiu laipsniu pavyko patenkinti klientų lukesčius.

Nuolatinis augimas:

  • Vadovybė užtikrina deramą kokybės reikalavimų visuose prosecuose iškomunikavimą.
  • Vadovybė užtikrina darbuotojų įsipareigojimą laikytis keliamų kokybės reikalavimų.
  • Kokybės politika sudaro pagrindą nustatyti kokybės tikslus, kanalizuoti jų rezultatus ir nuolat tobulėti.

Kokybės politika

GRIFS AG užtikrina, jog paslaugos tenkintų individualius klientų poreikius ir jas teiktų atitinkamaą kvalifikaciją ir kompetenciją turintys darbuotojai.

GRIFS AG įsipareigoja nuolat stebėti teikiamų paslaugų kokybę ir priimti sprendimus dėl paslaugų kokybės gerinimo. Taip pat plėsti darbuotojų žinias ir įgūdžius, savo veikloje taikyti sprendimus, auginančius paslaugų teikimo efektyvumą ir kokybę, išlaikyti aukštą organizacijos kultūrą, užtikrinti etišką organizacijos narių elgesį.

GRIFS AG kokybės valdymo sistemos principai:

1. GRIFS AG kokybės vadybos sistemos tobulinimas yra nenutrūkstantis procesas.
2. Kokybės politika yra suprantama bei reguliariai komunikuojama darbuotojams.

3. GRIFS AG užtikrina visas sąlygas savo klientams, darbuotojams ir tretiesiems asmenims teikti atsiliepimus, pasiūlymus ir skundus apie bendrovę, paslaugų ir aptarnavimo kokybę.

4. GRIFS AG darbuotojams sudarytos visos sąlygos atlikti užduotis kvalifikuotai ir kokybiškai bei kelti ir tobulinti darbuotojų kompetenciją.

5. GRIFS AG skatina savo darbuotojus teikti kokybės gerinimo pasiūlymus bei remia pastangas įžvelgti veiklos tobulinimo sritis.

6. GRIFS AG diegia naujoves ir nuolat ieško galimybių auginti efeketyvumą.

7. GRIFS AF skatina etišką ir profesionalų bendradarbiavimą tarp darbuotojų, klientų, partnerių bei trečiųjų asmenų.

Grifs AG Kokybės politika
GRIFS AG kvalifikacija

GRIFS AG kvalifikaciją patvirtina:

Licencija, išduota Policijos departamento prie LR Vidaus reikalų ministerijos (dokumento Nr. 000621), vykdyti ginkluotą asmens ir turto apsaugą.

Licencija, išduota Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie LR Vidaus reikalų ministerijos (dokumento Nr. 0113), gaminti priešgaisrinę įrangą ir atlikti jos techninę priežiūrą

Atestatas, išduotas LR Aplinkos ministerijos (dokumento Nr. 4697), suteikiantis teisę UAB „GRIFS AG” atlikti statinio dalies statybos darbus. Statybos darbų sritys: apsauginė ir priešgaisrinė signalizacija.

Sertifikatas, išduotas sertifikavimo įstaigos „Euromatas” (dokumento Nr. 23-9-011), patvirtinantis, UAB „GRIFS AG” vadybos sistemos ISO 9001:2015/LST EN ISO 9001:2015 standarto laikymąsi.

Sertifikatas, išduotas sertifikavimo įstaigos „Euromatas” (dokumento Nr. 23-45-006), patvirtinantis UAB „GRIFS AG” vadybos sistemos ISO 45001:2018 standarto laikymąsi.

Sertifikatas, išduotas sertifikavimo įstaigos „Euromatas” (dokumento Nr. 23-14-013), patvirtinantis UAB „GRIFS AG” vadybos sistemos ISO 14001:2015 standarto laikymąsi.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com