Organizacijos aplinka:
Klientų lūkesčiai:
Nuolatinis augimas:
GRIFS AG užtikrina, jog paslaugos tenkintų individualius klientų poreikius ir jas teiktų atitinkamaą kvalifikaciją ir kompetenciją turintys darbuotojai.
GRIFS AG įsipareigoja nuolat stebėti teikiamų paslaugų kokybę ir priimti sprendimus dėl paslaugų kokybės gerinimo. Taip pat plėsti darbuotojų žinias ir įgūdžius, savo veikloje taikyti sprendimus, auginančius paslaugų teikimo efektyvumą ir kokybę, išlaikyti aukštą organizacijos kultūrą, užtikrinti etišką organizacijos narių elgesį.
GRIFS AG kokybės valdymo sistemos principai:
1. GRIFS AG kokybės vadybos sistemos tobulinimas yra nenutrūkstantis procesas.
2. Kokybės politika yra suprantama bei reguliariai komunikuojama darbuotojams.
3. GRIFS AG užtikrina visas sąlygas savo klientams, darbuotojams ir tretiesiems asmenims teikti atsiliepimus, pasiūlymus ir skundus apie bendrovę, paslaugų ir aptarnavimo kokybę.
4. GRIFS AG darbuotojams sudarytos visos sąlygos atlikti užduotis kvalifikuotai ir kokybiškai bei kelti ir tobulinti darbuotojų kompetenciją.
5. GRIFS AG skatina savo darbuotojus teikti kokybės gerinimo pasiūlymus bei remia pastangas įžvelgti veiklos tobulinimo sritis.
6. GRIFS AG diegia naujoves ir nuolat ieško galimybių auginti efeketyvumą.
7. GRIFS AF skatina etišką ir profesionalų bendradarbiavimą tarp darbuotojų, klientų, partnerių bei trečiųjų asmenų.
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com